Upravit stránku
07.01.2021OFFICE to go
externí asistentka zastoupí chybějícího zaměstnance
Krátkodobá či dlouhodobá nemocenská. Předvánoční nárůst objednávek ve vašem e-shopu. Nebo vzrůstající počet zaměstnanců v karanténě. Situací, ve kterých vám externí asistentka může pomoci vykrýt právě chybějící pracovní sílu, teď stále přibývá. Je jen na vás, zda její služby využijete jen na pár dní či dlouhodobě!

1* E-shop

Po Vánočním každoročně hojném období přicházejí mnohdy ještě úspěšnější lednové výprodeje. Letos tomu nahrává i pandemie koronaviru, která mnoho obchodů zavřela, a lidé tak stále více nakupují on-line. Připravte na sezónní nárůst objednávek i svůj e-shop. Nemusíte kvůli dvěma měsícům náporu přijímat nového zaměstnance. Najměte si asistentku, která vám pomůže vykrýt nejnáročnější období roku. Vyřídí objednávky i telefonáty, odpoví na e-maily nebo se postará o zákaznický chat. A zvládne i případné reklamace, výměny nebo přípravu reklamních materiálů.

2* Nemocenská

Onemocněla vám asistentka nebo recepční? Potřebujete za ni okamžitou náhradu, kterou však nemáte čas školit v profesionálním vystupování? Naše asistentky si zaškolujeme sami, a jsou tak pro práci recepčních či administrativních pracovnic perfektně připraveny. Vaši chybějící pracovní sílu zvládne naše asistentka zastoupit během krátké i dlouhodobější pracovní absence – ať už jde o pár týdnů či několik měsíců.

3* Dovolená nebo dlouhodobá absence

Odjíždí vaše recepční či asistentka na delší dovolenou či zahraniční studijní pobyt? Víte, že se k vám vrátí, ale potřebujete její absenci vykrýt schopnou pracovní silou? Platí, co jsme psali výše. Na dobu její nepřítomnosti si můžete najmout externí asistentku, která ji plnohodnotně zastoupí. A záleží zcela na vás, zda její služby budete chtít využívat na pár dní v týdnu či celý měsíc.

4* Karanténa

Vzrůstající počet zaměstnanců v karanténě je pro zaměstnavatele celkem nová výzva, kterou přinesl nečekaný vývoj letošního roku. Pokud se v karanténě ocitne vaše asistentka či administrativní pracovnice a svou pracovní agendu nezvládne celou zastat na home-officu, zvládneme ji zastoupit. Naše online asistentky často pracují na dálku, ale mohou být přítomny i ve vaší firmě. A zařídí vše, co je potřeba – pochůzky po úřadech, poštách či obchodech.

5* Hledáte novou asistentku či recepční

Najít správného zaměstnance, který bude mít potřebné profesní zkušenosti a souzní s vaší firemní kulturou, není snadné. A nechcete-li výběrové řízení přenechat personální agentuře, zabere vám celý proces náboru nové asistentky či recepční dost času. Nedělejte ukvapená rozhodnutí, jen proto, že vás tlačí čas. Než najdete tu správnou osobu do svého týmu, může potřebnou pracovní agendu zastat naše online asistentka!