Upravit stránku

Máte pro nás pravidelnou práci či jednorázový úkol? Asistentka OFFICE to go vás zbaví starostí v obou případech.

Balíčky pro pravidelné práce

Parametry službyCena balíčku
OFFICE Basic
  • základní služby - 26 hodin / měsíc + 4 hodiny zdarma
    administrativa, organizace kalendáře, zajištění pochůzek, práce na PC, emailová komunikace, správa vozového parku
10.000 Kč
bez DPH
/ měsíčně
OFFICE Plus
  • základní služby - 26 hodin / měsíc
    Plus doplnění o další služby dle požadavku
16.000 Kč bez DPH  
/ měsíčně

Jednorázové zakázky

Parametry službyHodinová sazba
Základní administrativa
  • administrativa, organizace kalendáře, zajištění pochůzek, práce na PC, emailová komunikace
450 Kč
bez DPH
/ hod
Za hranicí administrativního standardu
  • realizace eventů, marketingová komunikace, vedení personální agendy, překlady, účetnictví a daňové poradenství, právní servis a mnoho dalšího
individuální kalkulace