Poradíme si s běžnou administrativou, složitými tabulkami, pořádáním eventů všech velikostí i marketingovými činnostmi, které u nás zajišťují zkušení specialisté. A s jednorázovými úkoly i pravidelnou spoluprací.
Účtujeme si hodinovou sazbu podle objemu práce, který počítáme po minutách, a garantujeme, že ani v těch nejdražších případech nepřesáhne:
- 560 Kč/h za Administrativu a Back-office
- 780 Kč/h za Správu sociálních sítí a Copywriting
- 830 Kč/h za Project & Event management
- 890 Kč/h za Sales a Zákaznickou péči
- 960 Kč/h za Grafické práce
Každý měsíc obdržíte podrobné vyúčtování jednotlivých činností a úkolů, od kterých jsme vás oprostili. Uvedené ceny jsou bez DPH.
Proč s námi bude vaše podnikání ještě lepší a příjemnější?
- Nemusíte hledat schopné a spolehlivé lidi na několik pozic, protože my už jsme je našli.
- A nemusíte za ně platit, když zrovna nebudou mít co na práci. O to se postaráme my.
- Naopak čím víc práce pro ně budete mít, tím menší hodinovku zaplatíte. Když bude potřeba odpracujeme i 290 hodin denně.
- Vaše účetní určitě ocení, že nejsme mzdový náklad, ale služba, takže dost ušetříte a rozloučit se s námi nepotrvá tři měsíce.
- A vy zase oceníte, že náš profesionální tým pracuje kdekoli… V našich kancelářích, v terénu i přímo u vás ve firmě! Jak se vám to bude hodit.