Upravit stránku
externí asistentka zastoupí chybějícího zaměstnance

Znáte to, přes rok se nic neděje, práce je tak akorát. Pak ale přijde ten jeden moment v roce, kdy se ve firmě zkrátka nestíhá, vy potřebujete prodejní texty pro zákazníky, napsat nový newsletter a spoustu dalších věcí. A právě v tom momentě můžete využít employee sharing

Co je employee sharing?

Doslovný překlad zní „sdílení zaměstnanců“, což přesně vystihuje jeho podstatu. Vaše firma uzavře smlouvu s jinou firmou o tom, že si můžete vzájemně „půjčovat“ zaměstnance. Jak to vlastně funguje?

Firma A je v situaci, kdy svou práci zvládá, ale nemá tolik prostředků, aby mohla svého copywritera využívat na plný úvazek. Firma B je v opačné situaci – nezvládá svou práci, chybí jí texty, ale nemůže si dovolit copywritera nebo agenturu s vysokou hodinovou sazbou.

Protože ale obě firmy slyšely o employee sharingu, rozhodnou se uzavřít smlouvu, na základě které Firma A vypůjčí svého copywritera Firmě B. Copywriter pracuje pro více zaměstnavatelů a plní pro ně různé úkoly. To přináší výhody jak firmám, tak zaměstnanci, který si díky employee sharingu může zvýšit svůj příjem.

Jaké jsou výhody employee sharingu?

Menší náklady

Pokud sdílíte zaměstnance s jinou firmou, může to být v dlouhodobém horizontu levnější, než když si najmete agenturu nebo člověka na volné noze. Zároveň váš zaměstnanec může docházet i na jiná pracoviště nebo pracovat z domova.

Rozvoj zaměstnance

Váš zaměstnanec získá u jiné firmy zkušenosti, které by u vás možná nezískal. Nejenže do druhé firmy přinese své know-how, ale může se také přiučit novým věcem a ty pak uplatnit ve vaší firmě.

Skoro neomezené kapacity

Obrovskou výhodou je, že když vám zrovna jeden zaměstnanec chybí, jednoduše si ho od jiné firmy půjčíte a tím nezpomalíte práci ostatních ve firmě. Vypůjčený pracovník může mít odlišné zkušenosti a přinést nový pohled na věc – pomocí toho můžete pohnout se spoustou problémů.

Samozřejmě existují i nevýhody. Tou největší je, že zaměstnanec nemusí být vždy k dispozici a může zrovna pracovat na úkolu pro svého druhého nadřízeného. V takovém případě se můžete ocitnout v situaci, kdy budete svého copywritera naléhavě potřebovat zpátky. Je také možné, že zaměstnanec bude mít práce nad hlavu. V tom případě mu můžete poslat náš článek, díky kterému nechá pracovní povinnosti tam, kam patří – v práci.

Za nás se ale employee sharing rozhodně vyplatí. Menší náklady a nové zkušenosti zaměstnanců jsou prospěšné pro všechny zúčastněné strany. Myslíte si, že by se employee sharing uchytil i ve vaší firmě? V Office to go vám s rozhodnutím rádi pomůžeme!

Proč do toho jít s námi?

1. Dokážeme váš tým rychle rozšířit o profesionály

Věříme, že rostoucí firmy by měly mít přístup k těm nejlepším talentům na trhu, aniž by musely procházet zdlouhavým procesem náboru. Naši odborníci jsou k dispozici okamžitě, takže můžete svůj tým posílit přesně tehdy, kdy to nejvíce potřebujete.

2. Jsme flexibilní

Máte náročný týden nebo měsíc a potřebujete pracovníky hned?. S Office to go získáváte flexibilitu, která vám umožní kdykoli navýšit nebo snížit počet specialistů podle aktuálních potřeb. Ať už potřebujete posílit tým na několik týdnů, měsíců, nebo dlouhodobě, jsme tu pro vás.

3. Nestojíme statisíce

Namísto investic do náboru, školení a správy nových zaměstnanců můžete s Office to go efektivně alokovat své zdroje. Platíte pouze za odvedenou práci, ne za zbytečně nevyužitý čas. Navíc, díky naší službě získáte přístup k A-čkovým hráčům, kteří by pro vás na plný úvazek byli příliš drazí.

4. Nemusíte budovat tým manažerů

Pokud vaše firma ještě nedisponuje komplexní manažerskou strukturou, není to žádný problém. Naši specialisté pracují samostatně a efektivně, takže se nemusíte starat o jejich každodenní řízení. Jednoduše nám zadáte úkoly a my se postaráme o jejich realizaci.

5. Máme roky praxe

Spolupracujeme s odborníky, kteří mají bohaté zkušenosti a jsou prověřeni dlouholetou praxí. Můžete si být jisti, že odvedená práce bude splňovat ty nejvyšší standardy kvality.