Upravit stránku

Ambasador/ka Office to go

Mezi naše šikovné asistentky hledáme parťáka/parťačku pro aktivní oslovování vytipovaných kontaktů. Ambasador/ka zjistí jejich potřeby a případný zájem o externí on-line asistentku promění v osobní či on-line schůzku.

Očekáváme, že bude aktivně přicházet s novými nápady na oslovení. Pozice je vhodná pro samostatného a odpovědného člověka, který si dokáže skvěle organizovat práci.

Časová náročnost je 20 hodin práce týdně s osobní účastí u nás v kanceláři.

Co u nás v Office to go nabízíme:

  • přátelský tým mladých a cílevědomých lidí;
  • konzultace s profi coachem, nenecháme v tom nikoho plavat a vše ho naučíme;
  • možnost poznat a učit se od zajímavých a úspěšných lidí;
  • pěkně pracovní prostředí;
  • motivační ohodnocení, dobrý základ;
  • multisport karta, podporujeme zdravý životní styl;
  • občasný home-office;
  • možnost spolupráce na živnostenský list nebo dohodu;
  • podílet se zásadně na rozvoji firmy.

Více o tom, kdo jsme:

Office to go pomáhá ambiciózním podnikatelům a firmám mít víc času na to co je pro ně a rozvoj jejich společností opravdu podstatné. Letos oslavíme 8 let na trhu externích on-line asistentek. A i když pracujeme pro klienty většinou on-line, naši klienti oceňují, že pro ně vyřešíme i mnoho off-line úkolů.

Pro koho je pozice jak šitá na míru a jaké jsou naše požadavky?

Lidé, kteří hledají příležitost, k nové seberealizaci.
Kdokoli, kdo ocení možnost získat zkušenosti z rostoucí společnosti.

1. Hledáme tyto osobnostní rysy:

  • samostatnost,
  • komunikativnost,
  • cílevědomost,
  • houževnatost,
  • odpovědnost,
  • pokoru,
  • týmového hráče.

2. Očekáváme know-how v:

  • práci s počítačem na velmi dobré úrovni,
  • práci s virtuálními nástroji: kalendáře, on-line meetingy, sdílené složky, atd.

Jakou práci vám svěříme, jaké budou vaše odpovědnosti?

  1. Správa databáze kontaktů - plánování oslovení v pravidelných intervalech, zpracování výstupů a s tím související aktualizace údajů.
  2. Vyhledávání nových kontaktů pro databázi, včetně jejich zadávání.
  3. Oslovení kontaktů v databázi a zjištění jejich zájmu, vyhodnocení, zda se jedná o obchodní příležitost podle kvalifikačního checklistu.
  4. Domlouvání schůzek s kvalifikovanými zájemci.